BMW i4 Concept je bavarski odgovor na Teslu Model 3
Iako još uvijek nije riječ o serijskom modelu, Bavarci su posložili sve karte za električni nastup u višoj srednjoj klasi - uz 530 KS i 4 sekunde do 100 km/h
Concept i4 koristi tehničku osnovu serije 4 Gran Coupé i odlikuje se skladnim proporcijama, dok prednju masku krase predimenzionirani bubrezi kao novo dizajnersko obilježje BMW-a. Iza njih skriven je kompletan senzorski arsenal koji će omogućiti autonomnu vožnju razine 3. Iako je prednji poklopac dugačak, pod njime se ne nalazi prtljažni prostor kao u Teslinom Modelu 3, Audiju E-tronu ili For Mustangu Mach-E.
Doseg iznosi 435 km ili 600 km po WLTP standardu
No, kao kompenzaciju za to, BMW obećava iznaprosječno velik obujam klasičnog prtljažnika, iako točne podatke zasad skrivaju. Stražnji dio vozila obilježavaju masivni difuzorski elementi koji nisu zaduženi samo za smanjenje turbolencija zraka, već uspješno nadomještaju klasične ispušne cijevi koje u ovom slučaju nisu potrebne.
Kokpit je naglašeno stiliziran i djeluje futuristički, a serijski model ne bi trebao biti puno ‘smireniji’. Općenito, u unutrašnjosti vladaju minimalistička rješenja, uz dojam skupocjenosti zahvaljujući decentno izvedenim detaljima.
Centralna konzola smještena je nisko, a ručice mjenjača nema jer ju zamjenjuje rotacijski kontroler s kristalnim elemetima. Blago zakrivljeni, horizontalno položeni ekran evocira uspomene na klasičan BMW-ov kokpit okrenut prema vozaču, a svi podaci lako su čitljivi i sa suvozačke pozicije.
530 konja i 4 sekunde do 100 km/h
Concept i4 ima tri dostupna moda vožnje: Core, Sport and Efficient, a svaki prati i pripadajuća boja zaslona. Core je normalni mod (plava boja), Sport je u agresivnoj crvenoj, a Efficient je okrenut učinkovitosti pa ga također prati ekran u svijetloplavoj boji. Osim boje ekrana, svaki mod karakterizira i drukčija zvučna kulisa elektropogona.
Pogonski sustav preuzet je iz električnog SUV-modela iX3. Najsnažnija varijanta broji 390 kW (530 KS) i ta ubrzava do stotke za 4 sekunde, uz najvišu brzinu iznad 200 km/h. Baterija kapaciteta 80 kWh osigurava doseg s jednim punjenjem od 600 km. Model i4 proizvodit će se u Munchenu.