

Boschev filtar goriva koji je prvi put upotrijebljen prije 90 godina bio je vrlo učinkovit, ali je zahtijevao relativno često čišćenje. Nekoliko godina nakon toga tvrtka Bosch pronašla je rješenje i za taj problem i 1936. prvi put primjenjuje poseban papir kao filtarski medij. Zbog dobrog učinka čišćenja materijal koji je u međuvremenu poboljšan i unaprijeđen upotrebljava se i danas.
Zahvaljujući svojoj stručnosti u području sustava ubrizgavanja i filtara Boschevi su inovatori bili spremni za nove izazove u području tehnologije motora. Tako je 1998. godine na tržište stavljen dizelski filtar za sustav common rail s integriranim separatorom vode.
Godine 2001. razvijen je poseban benzinski filtar za jedinice ugrađene u spremnik, a 2009. dizelski filtar za sustav common rail za motore na biodizel.
Filtri goriva pouzdano uklanjaju čestice i vodu iz goriva i omogućuju postizanje optimalne snage motora. Visokokvalitetni materijali i pažljiva obrada uz stroge provjere kvalitete osiguravaju kvalitetu originalne opreme i na tržištu radionica.
Za hibridni pogon, električni pogon te pogon na gorivne ćelije također su potrebni neprimjetni snažni filtri u motornom prostoru. Naime, bez obzira na način pokretanja za mobilnost su potrebni čista goriva, zrak, voda i ulje – za izgaranje ili kao rashladna sredstva i sredstva za podmazivanje za akumulator i motor.
Iz tog su razloga filtri i dalje neophodni za nesmetan pogon i velik broj prijeđenih kilometara. Filtri kabine i dalje su zaslužni za čist zrak u putničkom prostoru.
Bosch nudi program filtara koji pokriva više od 95 % europskog tržišta za osobne automobile. To znaju i vozači koji su u anketi časopisa „auto motor und sport” 2019. godine 14. put zaredom odabrali Bosch za „najbolju marku” u kategoriji filtara.