

Već sam pogled na sve te razigrane boje u kojima je ID.Buzz dostupan otkriva da se radi o nečemu zaista posebnom. Način na koji u Wolfsburgu vješto koketiraju s retro stilom upakiranim u modernu tehnologiju do sada nitko nije tako uspješno i originalno prezentirao na tržištu, pa nema sumnje da će ID.Buzz izazvati ogromnu pozornost gdje god da se pojavi. A od veljače će se pojavljivati i na hrvatskim cestama, budući da je i službeno započela prodaja do sada najupečatljivijeg VW-ovog električara.
E-pogon snage 150 kW (204 KS) i okretnog momenta od 310 Nm nudi trenutni odaziv na pritisak papučice akceleratora, te se u vožnji pokazao iznimno uglađenim. Baterija od 77 kWh (neto), koju smo već upoznali u ID.4 Pro, integrirana je duboko u podnici vozila te uspješno snižava težište unatoč visokoj karoseriji. Krug okretanja od 11,1 metra također je malen za ovu klasu vozila, a postignut je zahvaljujući tehničkoj specifičnosti e-pogona. Dakako, to čini ID. Buzz idealnim suputnikom i u gradu.
Doseg u kombiniranom ciklusu WLTP-a iznosi do 423 km, dok je doseg modela ID. Buzz Cargo u istom ciklusu nešto malo veći – do 425 km. Baterija se na AC-mjestima može puniti snagom do 11 kW, dok na na DC-punionicama raste na čak 170 kW. S ovom snagom punjenje je gotovo za 30 minuta (s 5 na 80 posto). Oba se modela također mogu puniti putem tehnologije „Plug & Charge” na kompatibilnim DC stanicama za brzo punjenje.
Obje verzije ID. Buzza imaju istu dužinu od 4712 mm te međuosovinski razmak od 2989 mm. ID. Buzz i ID. Buzz Cargo visoki su 1927 tj. 1951 mm, ovisno o opremi, a široki su 1985 mm (bez vanjskih zrcala). Sa svojih 632 mm utovarni prag modela ID. Buzza i ID. Buzza Cargo izuzetno je nizak. Kao minibus, ID. Buzz je jednako idealan za obitelj i slobodno vrijeme kao i za upotrebu u poslovne svrhe. Vozač i suvozač sjede na pojedinačnim sjedalima koja su serijski opremljena podesivim naslonima za ruke s unutrašnje strane vozila. U stražnjem dijelu vozila nalazi se klupa s tri sjedala djeljiva u omjeru 40:60, čiji se nasloni mogu preklopiti.
Osim toga, dva elementa klupe mogu se pomicati po dužini do 150 mm kako bi se po potrebi stvorilo više prostora za noge ili dodatni prostor za prtljagu. Dvoja klizna vrata minibusa dolaze u sklopu serijske opreme. Iza velikog stražnjeg poklopca –s pet osoba u vozilu –nalazi se prtljažnik veličine 1121 litre (natovaren do gornjeg ruba naslona u drugom redu sjedala). Ako se drugi red sjedala preklopi, volumen utovara povećava se na 2205 litara.
ID. Buzz Cargo je serijski opremljen s tri mjesta za sjedenje u vozačevoj kabini: vozačevim sjedalom i klupom s dva sjedala. Na zahtjev je također dostupno pojedinačno sjedalo za suvozača. Iza sjedala nalazi se fiksna pregradna stijenka prema teretnom prostoru. Ova je pregradna stijenka opcijski dostupna s prozorom i/ili otvorom za prijevoz dugih predmeta. Teretni prostor iznosi 3900 litara i nudi mjesto za dvije euro palete. ID. Buzz Cargo opremljen je stražnjim poklopcem koji se široko otvara i kliznim vratima na suvozačevoj strani. Transporter je opcijski dostupan s dodatnim kliznim vratima na vozačevoj strani i stražnjim krilnim vratima. Putnička izvedba ID. Buzza u Hrvatskoj starta sa cijenom od 63.745 eura/479.999 kuna, dok ID. Buzz Cargo počinje sa 46.428 eura/349.602 kuna (plus PDV).