Svjetska premijera VW ID. Buzz

ID. Buzz prenosi DNK legendarnog Volkswagen T1 modela iz 1950. godine u budućnost sa svojim jedinstvenim dizajnom, inovativnom tehnologijom i progresivnom održivošću

ID. Buzz i ID. Buzz Cargo – bilo kao minibus ili kao transporter, zahvaljujući kompaktnom konceptu modularne električne platforme (MEB) oba modela nude rijetko viđenu iskorištenost prostora. U dužinu mjeri, 4,71 m i visinu 1,94 m, uz međosovinski razmak od gotovo tri metra, što je najduže od svih vozila koji silaze s te platforme. Za pogon je zadužen isti elektromotor kao i u ID.3, dakle raspolaže s baterijom od 77 kWh koja se na brzom punjaču može puniti snagom od 170 kW. U model ID. Buzz s pet sjedala može stati 1121 litra prtljage – čak i kada su sva sjedala zauzeta. Maksimalna zapremina modela ID. Buzz Cargo, koji je opremljen pregradnom stijenkom iza prvog reda sjedala, također iznosi preko 3,9 m3.

Model ID. Buzz u budućnosti će biti dostupan za narudžbu u sedam jednobojnih i
četiri dvobojne varijante. Ova kombinacija bijele boje i svježih nijansi boja vidljiva
je i u unutrašnjosti, koja preuzima stilske elemente iz generacije modela T1 i
prenosi ih u današnje doba električne mobilnosti. Boje pritom odgovaraju
vanjskim bojama, a po želji su prisutne i na unutrašnjim površinama za sjedenje,
instrumentnoj ploči i oblogama vrata.

Ambijentalno osvjetljenje (opcijski dostupno u čak 30 boja) pobrinut će se za posebne doživljaje. Pažnja posvećena detaljima u novom modelu također je vidljiva u brojnim individualnim motivima modela ID. Buzz, koji krase unutrašnjost na različitim mjestima. Većina tih motiva uočljiva je tek na drugi pogled – ovdje se također nalaze funkcionalne i pametne značajke kao što su otvarač za boce i strugalica za led.

Širenje ID. obitelji novim modelom ID. Buzz još je jedan važan korak prema
potpuno elektrificiranoj mobilnosti. Pokretači ovog razvoja nisu samo stroži
propisi o emisijama već i sve veća svijest o okolišu i održivosti. Volkswagen se stoga odlučio za cjelovit koncept i transparentnost u čitavom lancu vrijednosti. Do 2030. godine emisije CO2 po vozilu u Europi će pasti za 40 posto; na svom Way to zero putu Volkswagen želi biti klimatski neutralno poduzeće u pogledu bilance najkasnije do 2050. godine.