Počela je prodaja novog VW Passata! Pročitajte za kupca 8 ključnih informacija u usporedbi s prethodnikom!
Novi VW Passat izgleda profinjenije i moćnije, a zbog potpuno drukčije početne opreme te da baznog pogona bez ručnog mjenjača cijena je naizgled otišla nebu pod oblake. Ipak, u rangu je ekvivalentno opremljenih modela prethodne generacije. Otkrivamo u čemu je stvar...
Prodaja je već počela, pa odmah trebamo razjasniti da se ne radi o potpuno novom Passatu, kao što je slučaj s Golfom 8., već o temeljitim tehničkim doradama, ali i promjenama koje su i vidljive izvana. Novog Passata ponajprije ćete prepoznati po novom prednjem i stražnjem braniku, ali i LED svjetlima.
Osam važnih informacija:
- Nema više opeme Trendline, pa je provizorno tomu viša i početna cijena
- Početna oprema sada se naziva Business i ekvivalent je (donekle) starom Comfortlineu
- Nema više baznog dizela s ručnim mjenjačem, pa je i zato početna cijena nešto viša
- Početni dizel 1.6 TDI sa 120 KS i DSG mjenjačem stoji 239.685 kuna
- Novi 2.0 TDI sa 150 KS i ručnim mjenjalem stoji 240.943 kn
- Početni 1.5 TSI-turbobenzinac sa 150 KS stoji 217.223 kn
- Novi logotip marke trenutno se ne nalazi na novom Passatu, ali će se naći od slijedeće godine
- Novi logotip marke na hrvatskom tržištu premijerno će se pojaviti s novim modelom VW
Također, iako novi Passat zrači gotovo istom energijom kao prethodni model, pa je neke razlike na prvu teško dijagnosticirati, u ponudi ćete pronaći novu plavu te zelenu boju, ali i četiri nove linije naplataka u dimenzijama 17, 18 i 19-cola.
Unutrašnjost je osvježena novim dekorativnim umetcima, ali i novim oblogama vrata, a svakako i novim instrumentima s kojima napreduje i kompletno iskustvo vožnje. Dobra je vijest i da je višenamjensko kolo upravljača postalo dio serijske opreme.
Sjećate se analognog sata na kokpitu? Njega više nema, jer ga je zamijenio otmjeni natpis Passat s osvjetljenjem
Digitalni instrumenti otišli su još korak dalje te funkcioniraju na bazi nove platforme MIB3. Konkretno, osim bržih protokola to znači još kontrastniji i precizniji prikaz informacija. Vozač u startu može birati između tri osnovna prikaza putem tipke „view“ koja se nalazi na volanu.
Dorađena modularna platforma MIB3 digitalnu komunikaciju podiže na višu razinu jer novi Passat po želji može biti stalno „on lin“, povezan s internetom. A naravno, to na raspolaganje stavlja potpuno novi spektar funkcija i usluga, ali i osjtno bolji rad navigacijskog sustava te perifernih usluga.
Kroz funkcije „We Connect“ i „We Connect Plus“ Passat donosi usluge poput Apple Musica, Tidala, web radija ili drugih aplikacija
Korak dalje kad je riječ o povezljivosti Passat otkriva uslugom „We Connect Fleet“ s kojim se digitaliziraju protokoli vožnje. Tada se analizira potrošnja, trošak održavanja, ali i cjelokupan trošak voznog parka.
Nakon Touarega Passat je prvi model Volkswagena s interaktivnim Matrix sustavom glavnih svjetala, dok su u Passatu Elegance „IQ.LIGHT – LED Matrix glavna svjetla“ dio
serijske opreme vozila.
Passat će se u ponudi pronaći kao limuzina, ali i kao karavan Variant. Neće izostati niti Alltrack izvedba s programom za terensku vožnju
Pod pojmom IQ.DRIVE okupljene su tehnologije koje vode prema autonomnoj vožnji, a novi Passat je prvi Volkswagen koji može ponuditi naprednu autonomnu vožnju pri brzinama od 0 do 210 km/h, odnosno od 30 do 210 km/h ako je riječ o ručnom mjenjaču
Najzanimljiviji motor svakako će u početku biti turbodizelski novorazvijeni motor 2.0 TDI Evo snažan 150 KS. Njegova vrijednost je u vrlo niskim emisijama CO2 koje su ostvarene zahvaljujući SCR sustavu s dva katalizatora i dvostrukim doziranjem sredstva AdBlue.
Pored novog 2.0 TDI Evo sa 150 KS, dizelski Passat i nudit će se sa 120, 190 i 240 KS
Pogonski spektar benzinskih varijanti obuhvaća tri TSI motora snage 150, 190 i 272 KS, a svi motori koji se nalaze u ponudi zadovoljavaju strogu ekološku normu Euro 6d-TEMP te je svaki Passat opremljen i filtrom čestica.
Posebnost ponude svakako je VW Passat GTE kao hibridna izvedba predodređena za učinkovitost na dugim stazama. Riječ je o modelu koji koristi 1,4-litreni TSI turbobenzinski motor snage 156 KS koji je upotpunjen s elektromotorom snage 113 KS. Pogonski sustav je u kombinaciji snažan 218 KS i 400 Nm.
Za prijenos snage iskorišten je prilagođeni DSG-sustav sa 6 stupnjeva prijenosa
Na bržim putovanjima otvorenom cestom elektromotor funkcionira kao pomoćnih benzinskom stroju, a vozač u svakom trenutku može izabrati koliko će električne energije sačuvati za vožnju na čisti električni pogon. Passat GTE do stotke stiže za 7,6 sekundi i postiže najvišu brzinu od 225 km/h.