![Image forVW T-Roc 1.0 TSI Design sa 115 KS poželjniji je čak i od bratskog Golfa? Stanite u red…](/wp-content/uploads/2019/01/KL_troc-100.jpg)
![Image forVW T-Roc 1.0 TSI Design sa 115 KS poželjniji je čak i od bratskog Golfa? Stanite u red…](/wp-content/uploads/2019/01/KL_troc-100.jpg)
Prodaja je već počela, pa odmah trebamo razjasniti da se ne radi o potpuno novom Passatu, kao što je slučaj s Golfom 8., već o temeljitim tehničkim doradama, ali i promjenama koje su i vidljive izvana. Novog Passata ponajprije ćete prepoznati po novom prednjem i stražnjem braniku, ali i LED svjetlima.
Također, iako novi Passat zrači gotovo istom energijom kao prethodni model, pa je neke razlike na prvu teško dijagnosticirati, u ponudi ćete pronaći novu plavu te zelenu boju, ali i četiri nove linije naplataka u dimenzijama 17, 18 i 19-cola.
Unutrašnjost je osvježena novim dekorativnim umetcima, ali i novim oblogama vrata, a svakako i novim instrumentima s kojima napreduje i kompletno iskustvo vožnje. Dobra je vijest i da je višenamjensko kolo upravljača postalo dio serijske opreme.
Digitalni instrumenti otišli su još korak dalje te funkcioniraju na bazi nove platforme MIB3. Konkretno, osim bržih protokola to znači još kontrastniji i precizniji prikaz informacija. Vozač u startu može birati između tri osnovna prikaza putem tipke „view“ koja se nalazi na volanu.
Dorađena modularna platforma MIB3 digitalnu komunikaciju podiže na višu razinu jer novi Passat po želji može biti stalno „on lin“, povezan s internetom. A naravno, to na raspolaganje stavlja potpuno novi spektar funkcija i usluga, ali i osjtno bolji rad navigacijskog sustava te perifernih usluga.
Korak dalje kad je riječ o povezljivosti Passat otkriva uslugom „We Connect Fleet“ s kojim se digitaliziraju protokoli vožnje. Tada se analizira potrošnja, trošak održavanja, ali i cjelokupan trošak voznog parka.
Nakon Touarega Passat je prvi model Volkswagena s interaktivnim Matrix sustavom glavnih svjetala, dok su u Passatu Elegance „IQ.LIGHT – LED Matrix glavna svjetla“ dio
serijske opreme vozila.
Pod pojmom IQ.DRIVE okupljene su tehnologije koje vode prema autonomnoj vožnji, a novi Passat je prvi Volkswagen koji može ponuditi naprednu autonomnu vožnju pri brzinama od 0 do 210 km/h, odnosno od 30 do 210 km/h ako je riječ o ručnom mjenjaču
Najzanimljiviji motor svakako će u početku biti turbodizelski novorazvijeni motor 2.0 TDI Evo snažan 150 KS. Njegova vrijednost je u vrlo niskim emisijama CO2 koje su ostvarene zahvaljujući SCR sustavu s dva katalizatora i dvostrukim doziranjem sredstva AdBlue.
Pogonski spektar benzinskih varijanti obuhvaća tri TSI motora snage 150, 190 i 272 KS, a svi motori koji se nalaze u ponudi zadovoljavaju strogu ekološku normu Euro 6d-TEMP te je svaki Passat opremljen i filtrom čestica.
Posebnost ponude svakako je VW Passat GTE kao hibridna izvedba predodređena za učinkovitost na dugim stazama. Riječ je o modelu koji koristi 1,4-litreni TSI turbobenzinski motor snage 156 KS koji je upotpunjen s elektromotorom snage 113 KS. Pogonski sustav je u kombinaciji snažan 218 KS i 400 Nm.
Na bržim putovanjima otvorenom cestom elektromotor funkcionira kao pomoćnih benzinskom stroju, a vozač u svakom trenutku može izabrati koliko će električne energije sačuvati za vožnju na čisti električni pogon. Passat GTE do stotke stiže za 7,6 sekundi i postiže najvišu brzinu od 225 km/h.