‘Svrha je kupcu omogućiti potpunu koncentraciju na vlastitu osnovnu djelatnost’

Intervju – Ante Čerkez, direktor prodaje ključnim kupcima i dugoročnog najma vozila u Auto Hrvatskoj

AMS: Koje su razlike između usluga dugoročnog najma vozila i ugovornog održavanja voznog parka?

Čerkez: Dugoročni najam je usluga kojom kupac ugovara korištenje vozila na dulje razdoblje od 12 do 60 mjeseci, te uz ugovaranje prijeđene kilometraže do ukupno 200 tisuća km. Auto Hrvatska kao isporučitelj usluge dugoročnog najma upravlja cjelokupnim procesom koji uključuje nabavu vozila, organizaciju usluga servisa i popravaka vozila, nabavu i zamjenu dodatnih količina guma, kompletno osiguranje vozila, te brine o svim uslugama i troškovima koji prate proces korištenja vozila u ugovornom razdoblju i do ugovorene kilometraže. Kupac ugovara i plaća jedinstvenu cijenu mjesečnog najma koja je poznata za ukupno ugovoreno razdoblje i do ugovorene kilometraže.

AMS: Kome je namijenjena usluga dugoročnog najma, a kome ugovornog održavanja?

Čerkez: Obje usluge su prije svega namijenjene pravnim subjektima jer iste zapravo predstavljaju različite razine usluge outsourcinga upravljanja voznim parkom. Osnovna ideja je kupcu ponuditi profesionalnu, visokokvalitetnu i pouzdanu uslugu na dulje razdoblje, pri čemu kupac sukladno vlastitim preferencijama odlučuje koja mu razina usluge najviše odgovara. Svrha je kupcu omogućiti potpunu koncentraciju na vlastitu osnovnu djelatnost, a skrb o voznom parku prepustiti profesionalcu koji ima sve resurse potrebne za izvršenje takvih kompleksnih usluga.

AMS: Koje su prednosti ugovaranja usluga dugoročnog najma vozila, odnosno ugovornog održavanja?

Čerkez: Svakako je to multibrend izbor vozila jer, podsjećamo, Auto Hrvatska prodaje 14 marki vozila na osam vlastitih prodajno servisnih lokacija u Hrvatskoj. Smatramo da su za kvalitetu i višegodišnju pouzdanost isporuke usluge važni vlastiti prodajni i postprodajni resursi. Velika prednost obiju usluga je poznata cijena za ugovorno razdoblje i do ugovorene kilometraže te digitalni alati i usluge usmjereni na optimizaciju upravljanja voznim parkom. Kupci ostvaruju otklon od rizika povezanih s nabavom ili korištenjem vozila, od rizika gubitka vrijednosti vozila, rizika povezanih s održavanjem vozila, sve do rizika kasnije prodaje vozila. Važno je istaknuti konkurentnu cijenu usluge koja je bazirana na našoj poslovnoj ekspertizi i dijeljenju prednosti ekonomije obujma.