Prodajne brojke za Renault i Daciju rastu

Renault se ubrzano okreće tržištu električnih vozila i jača svoj položaj u Europi. Paleta modela E-TECH (električna vozila i hibridi) čini 30 posto prodaje Renaultovih osobnih automobila u 2021. S druge strane Dacia je postala treća najprodavanija marka kod privatnih kupaca u Europi

U Europi je Renault na trećem mjestu po prodaji električnih osobnih vozila, a Zoe je drugi najprodavaniji model. Električna vozila čine 10 posto ukupne prodaje vozila u Europi, od čega Renaultova električna vozila čine 14 posto prodaje. Renault je vodeća marka u Francuskoj i na tržištu elektrificiranih vozila (električna i hibridi).

Na hrvatskom tržištu Renault je zauzeo četvrto mjesto s 8,5 posto tržišnog udjela, no, valja naglasiti kako je posljednja četiri mjeseca 2021. svaki mjesec završio kao vodeća marka ukupnog tržišta. Twingo E-Tech Electric je najprodavanije električno vozilo u Hrvatskoj, s ukupno 444 prodana vozila čime je zauzeo gotovo 32 posto udjela u segmentu električnih vozila, što je dvostruko veća količina od svjetskog lidera među električarima, Tesle Modela 3.

Prodaja marke Dacija porasla je za tri posto u 2021. na gotovo 537.095 prodanih vozila. Na tržištu osobnih automobila za privatne kupce ostvarila je rekordni tržišni udjel od 6,2 posto te je po prvi put u povijesti postala jednom od tri najprodavanije marke na tržištu privatnih kupaca u Europi.

Za taj su rezultat zaslužne uspješne nove generacije Dacia Sandera (više od 226.000 prodanih primjeraka) i Dacia Dustera (više od 186.000 prodanih primjeraka). Dacia Spring, u prodaji od ožujka 2021., dosad je prodan u 27.876 primjeraka, zbog čega već sada zauzima vodeće mjesto na tržištu električnih vozila. U samo devet mjeseci zaprimljeno je više od 46.000 narudžbi tog modela.