Porsche proširuje portfelj električnih Macana

Porsche je udvostručio ponudu modela kada je u pitanju potpuno električni SUV model

Kada je u pitanju model Macan s pogonom na stražnje kotače, fokus je prvenstveno stavljen na visoku učinkovitost i doseg. Novi model Macan 4S popunit će prazninu između modela Macan 4 i Macan Turbo. Kod početnog modela Macan pogon se vrši preko stražnje osovine gdje se prenosi snaga od 340 KS. Bruto kapacitet baterije iznosi 100 kWh. Elektromotor ima pretvarač impulsa od 480 A (PWR) u kojem se upotrebljava izuzetno učinkoviti poluvodički materijal silicij karbid (SiC) koji omogućuje veću učinkovitost.

Iz stanja mirovanja, vozilo postiže brzinu od 100 km/h za 5,7 sekundi, a najveća brzina iznosi 220 km/h. Zbog odustajanja od pogona na sva četiri kotača, model Macan lakši je 110 kilograma od modela Macan 4 te mu je stoga potrebno manje električne energije za pogon što rezultira kombiniranim WLTP dosegom do 641 km. Model Macan 4S ima novi motor stražnje osovine i snažni SiC pulsni pretvarač od 600 A. Zajedno s motorom prednje osovine koji se također upotrebljava u modelu Macanu 4 i Turbo, sve skupa rezultira izlaznom snagom sustava od 330 kW (448 KS) s kratkim povećanjem snage (overboost) do 380 kW (516 KS). Macan 4S standardno ubrzava od 0 do 100 km/h za 4,1 s i ima najveću brzinu od 240 km/h. Ovaj model ima kombinirani WLTP doseg do 606 km.

Nova boja karoserije, Slate Grey Neo, sada je dostupna za sve Macan modele. Macan S kotač od 20’ inča dodan je novom portfelju kotača. Novi paket značajki za off-road vožnju također je dostupan za sve modele te dodatno poboljšava svakodnevnu upotrebljivost modela Macan. U kombinaciji s prilagodljivim zračnim ovjesom, paket značajki za off-road vožnju također povećava razmak od tla za 10 mm na 195 mm pri normalnoj postavci. Dva nova modela Macan dostupna su za naručivanje te će se isporučivati kupcima u drugoj polovici godine. Cijene se u Hrvatskoj kreću od 88.650 eura za model Macan i 99.655 eura za model Macan 4S.