

U salonu Auto Benussi u Zagrebu pretpremijerno je predstavljen novi Land Rover Defender. Silueta ikone terenske vožnje i avanture – koja traje više od sedam desetljeća – je dakako poznata, no tehnički i dizajnerski riječ je potpuno novom automobilu. O modelu nastalom na novoj strukturi karoserije koja se temelji na laganoj aluminijskoj monokok konstrukciji i koja je kruća od bilo čega što je Land Rover dosad napravio.
Kratki Defender 90 dugačak je 432 cm, a 458 cm s gumom postavljenom na vrata prtljažnika i koncipiran je s tri sjedala u prednjem redu. Odnosno, takav je registriran za prijevoz šestero putnika. Pored njega tu je izvedba 110 dugačka 475 cm odnosno više od pet metara kad joj pribrojite gumu na prtljažniku.
Model 110 prvi stiže na tržište i početak je ove obitelji najsposobnijih i najizdržljivijih vozila s pogonom 4×4 na svijetu, dok ujesen 2020. slijedi i model 90 s kratkim međuosovinskim razmakom. Novi Defender se već može naručiti, a prvi primjerci će kupcima biti isporučeni u travnju 2020. kada zapravo službeno i započinje prodaja ove urbane legende.
Novi Defender se u startu nudi s dva dizelska dvolitrena motora kombinirana sa 8-stupanjskim mjenjačem (D200 i D240) gdje brojka označava snagu motora. Zanimljivo, iako snažnija izvedba ima 240 KS okretni moment je ostao isti te iznosi 430 Nm.
Tu su i dva benzinska motora. Prvi je P300 kao 2,0-litreni turbobenzinac sa 300 KS i 400 Nm koji (110) postiže 191 km/h, a ubrzava za 8,1 sekundu. Na koncu, plug-in izvedba koja stiže kasnije, P400 MHEV, opremljena je V6-benzincem u kombinaciji s elektromotorom. Raspolaže ukupno sa 400 KS i 550 Nm, što je dovoljno za najvišu brzinu od 191 km/h i 6,1 s.
Cijena početnog dizelskog kratkog modela (200 KS) započinje sa 525.175 kn dok produžena izvedba stoji 577.375 , odnosno 558.040 kuna i 611.570 kuna kad je riječ o početnim benzinskim izvedbama. Na koncu, zanimljive su brojne mogućnosti personalizacije Defendera i to kroz četiri različita paketa opreme: Explorer, Adventure, Country i Urban.