MG Cyberster – Povratak u budućnost

Možda se sjećate prekrasnih MG-evih modela TC Midget ili MGB. Legendarni britanski automobili stvorili su kult koji je i dan-danas prepoznatljiv. MG Cyberster nasljeđuje bogatu ostavštinu klasičnih roadstera te je obogaćuje novim vrhunskim tehnologijama uz, naravno, potpunu elektrificiranost

Sljedeće godine MG brand (Morris Garages) proslavit će 100 godina postojanja. Kakav ‘tajming’ za predstavljanje novog modela, i još pritom roadstera – atraktivnog kabrioleta koji u nosnice donosi miris slavne prošlosti. Štovatelji tradicije kakvi u MG-u uostalom i jesu, daruju nam električni roadster imena Cyberster. Zašto Cyberster možemo samo nagađati, ali ime se snažno naslanja na tip vozila (roadster), uz dodatak koji često može značiti i virtualnu stvarnost.

No ovdje je riječ o zbilji – 4535 mm dug, 1913 mm širok te 1330 mm visok, s međuosovinskim razmakom od 2690 mm, ovaj sportski kabriolet s krilnim vratima osvaja na prvi pogled. Početni Cyberster isporučuje 309 KS na stražnje kotače te bateriju kapaciteta 64 kWh. Kako je masa relativno mala (1850 kg), a aerodinamika vrhunska, doseg je vrlo blizak brojci od 500 km.

Top-varijanta dolazi s dvama elektromotorima – na prednjoj osovini snage 150 kW, na stražnjoj generira 250 kW, što u konačnici rezultira ukupnom snagom sustava od 400 kW ili 544 KS ako vam je lakše. S time e-roadster ubrzava za samo 3,2 sekunde do stotke, najviša je brzina limitirana na 200 km/h, dok bi doseg zahvaljujući bateriji većeg kapaciteta (77 kWh) trebao doseći 580 km prije novog punjenja.

A za postizanje ozbiljnih voznih performansi uz veliku dozu dinamike pobrinut će se Brembove kočnice s četveroklipnim čeljustima te vrlo kruto ugođena karoserija. Da, MG vrlo ozbiljno shvaća svoje sportsko nasljeđe pa su angažirani stručnjaci s iskustvom u F1 za baždarenje ovjesa i krutosti automobila. Sve kako bi se postigla optimalna vozna dinamika Cyberstera.