



Sljedeće godine MG brand (Morris Garages) proslavit će 100 godina postojanja. Kakav ‘tajming’ za predstavljanje novog modela, i još pritom roadstera – atraktivnog kabrioleta koji u nosnice donosi miris slavne prošlosti. Štovatelji tradicije kakvi u MG-u uostalom i jesu, daruju nam električni roadster imena Cyberster. Zašto Cyberster možemo samo nagađati, ali ime se snažno naslanja na tip vozila (roadster), uz dodatak koji često može značiti i virtualnu stvarnost.


No ovdje je riječ o zbilji – 4535 mm dug, 1913 mm širok te 1330 mm visok, s međuosovinskim razmakom od 2690 mm, ovaj sportski kabriolet s krilnim vratima osvaja na prvi pogled. Početni Cyberster isporučuje 309 KS na stražnje kotače te bateriju kapaciteta 64 kWh. Kako je masa relativno mala (1850 kg), a aerodinamika vrhunska, doseg je vrlo blizak brojci od 500 km.


Top-varijanta dolazi s dvama elektromotorima – na prednjoj osovini snage 150 kW, na stražnjoj generira 250 kW, što u konačnici rezultira ukupnom snagom sustava od 400 kW ili 544 KS ako vam je lakše. S time e-roadster ubrzava za samo 3,2 sekunde do stotke, najviša je brzina limitirana na 200 km/h, dok bi doseg zahvaljujući bateriji većeg kapaciteta (77 kWh) trebao doseći 580 km prije novog punjenja.


A za postizanje ozbiljnih voznih performansi uz veliku dozu dinamike pobrinut će se Brembove kočnice s četveroklipnim čeljustima te vrlo kruto ugođena karoserija. Da, MG vrlo ozbiljno shvaća svoje sportsko nasljeđe pa su angažirani stručnjaci s iskustvom u F1 za baždarenje ovjesa i krutosti automobila. Sve kako bi se postigla optimalna vozna dinamika Cyberstera.

