Forthing U-Tour – Monovolumenska alternativa sa sedam sjedala
Nakon što je prošle godine uvezla Forthing T5 Evo, SUV koji je pobudio veliko zanimanje naših kupaca, Auto Hrvatska odsad u svojoj ponudi ima i monovolumenski U-Tour model sa sedam sjedala. Iskustva s prve vožnje
Prvi model ove kineske tvrtke koji smo imali prilike voziti bio je SUV naziva T5 Evo, koji nas je po mnogim aspektima ugodno iznenadio. Tvrtka Auto Hrvatska odlučila se za uvoz još jednog modela Forthing, ovaj put riječ je o monovolumenu naziva U-Tour. Ono što je znakovito za ovaj model jest konfiguracija sjedala 2+2+3. Prevedeno, uz dva klasična prednja sjedala, u drugom redu također imate dva odvojena sjedala, dok se u trećem redu nalazi klasična stražnja klupa. Koliko je to u praksi ergonomično?
Jedni će se oduševiti, dok drugi baš i neće. Ne možemo poreći da su dva sjedala smještena u drugom redu vrlo udobna i prostrana, te da se do njih lako dolazi. No mali problemi kreću kada želite doći do trećeg reda. Na kraju nam se najspretnije učinilo jednostavno provući se između dvaju sjedala u drugom redu. Na stražnjoj klupi mogu se udobno smjestiti nešto niže odrasle osobe, iako nismo uvjereni da bi se tri odrasle osobe na dužim dionicama osjećale udobno.
Jedan motor i razina opreme
U-Tour se nudi samo s jednim paketom opreme i jednim pogonom. No vidljivo je kako su u startu odlučili ponuditi raskošnu opremu, gdje u unutrašnjosti dominira eko-koža uz materijale visoke kvalitete. Prvi i drugi red sjedala, dodatno su serijski opremljeni grijanjem i ventilacijom, dok je vozačevo sjedalo, osim navedenog, opremljeno i opcijom masaže te podešavanjem lumbalnog dijela.
Također, pozdravljamo i prostranost kabine, preglednost te mnoštvo dnevnog svjetla (električno pokretani panoramski krov u seriji), koje u kombinaciji s bijelosivom kožom te svijetlim umetcima od imitacije drveta daju na dojmu raskošnosti i prostranosti. Do većine postavki, osim klima-uređaja, dolazi se putem središnjeg zaslona multimedije, čiji bi rad, ruku na srce, trebao biti nešto tečniji i brži. Uz to, primijetili smo da još uvijek u Forthingu nema RDS-a, pa slušajući radio ne znate koju stanicu slušate, osim ako frekvenciju ne znate napamet.
Ovjes je prije svega podešen da bi bio udoban. Straga se nalazi multilink koji uspješno apsorbira većinu udaraca koji žele doći do kabine i samih putnika, tako da se sportske aspiracije ovdje gase, a i upravljač bi mogao biti nešto izravniji.
Osim toga, vozilo je opremljeno modernim sigurnosnim sustavima kao što su upozorenje za promjenu trake, upozorenje na udar sprijeda, upozorenje na bočni nalet vozila tijekom vožnje unazad, upozorenje o vozilu u mrtvom kutu uz kameru s panoramskim pogledom od 360 stupnjeva, a tu su i prednji i stražnji parking senzori.
Metalik boje bez nadoplate
Za pokretanje vozila zadužen je pouzdani Mitsubishijev četverocilindarski turbomotor snage 177 KS uparen s modernim sedmostupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom (7-DCT) priznatog proizvođača Magna Steyr. Ta kombinacija funkcionira jednako dobro kao i u SUV-modelu T5, ubrzanja i izmjene stupnjeva prijenosa su tečne i dojma smo da je U-Tour zapravo osmišljen kao udoban monovolumen namijenjen većoj obitelji koja voli putovanja na udaljene destinacije.
Kupcima se na izbor nude četiri metalik boje, i to bez nadoplate. Uz jamstvo od pet godina ili 100 tisuća km, cijena sa svim davanjima iznosi 32.990 eura. Vozilo se može pogledati u salonu Auto Hrvatske.
Zaključak:
Prostranost, ergonomija i udobnost najveći su plusevi Forthingovog jednovolumena. Prtljažnik bi mogao biti veći, a i rad multimedije još nije na razini europskih konkurenata.
TEHNIČKI PODACI
Karoserija
DxŠxV 4850 x 1900 x 1715 mm, međuosovinski razmak 2900 mm, masa 1790 kg, nosivost 2260 kg, prtljažnik 390/1960 l
Motor
Turbobenzinski, redni četverocilindarski, 1481 ccm, 130 kW (177 KS) pri 5600 o/min, 260 Nm pri 1500 mm
Prijenos
Sedmostupanjski automatski mjenjač, pogon na prednje kotače
Vozne osobine
0-100 km/h……10,5 s
Najviša brzina…..180 km/h
Potrošnja deklarirana….7,1 l/100 km
Emisija CO2…….175 g/km
Cijena
Početni model……………………….32.990 eura
Testirani model………………………….32.990 eura