

Činjenica da Ford surađuje s Volkswagenom kada je u pitanju elektromobilnost više nije nova. Od 2023. Ford će graditi sportski crossover baziran na određenim temeljima MEB VW platforme za električna vozila. Suradnja je sada proširena sa 600.000 na 1,2 milijuna MEB vozila jer će Ford proizvoditi drugi električni model u Kölnu. Kako bi i kupce klasičnih malih automobila mogli dovesti u električno skladište, od 2024. u salone će doći treći električni Ford, električna verzija malog crossovera Pume.
Vlastita električna platforma?
Za razliku od klase iznad, električna Puma ne bi se trebala temeljiti na Volkswagenovoj MEB platformi, već koristiti vlastitu Fordovu platformu. Puma je trenutno na platformi grupe “Global B”, koja će vjerojatno biti nadograđena na platformu s više motora. Još nema tehničkih detalja. Međutim, pogled na ciljanu skupinu i konkurentsko okruženje daje jasan smjer, barem u smislu dosega. Kako bi mogli držati korak s Opel Mokkom ili njenim francuskim tehnološkim bratom Peugeotom e-2008, prema WLTP-u bi trebalo osigurati doseg od 350 kilometara.
Puma EV, kao i njegova braća s motorima s unutarnjim izgaranjem, trebala bi se proizvoditi u rumunjskoj tvornici u Craiovi. Ova tvornica igra središnju ulogu u Fordovim planovima rasta za Europu uz glavnu tvornicu koja je restrukturirana u “Ford Cologne Electrification Center”. Ford Transit Courier i Tourneo Courier, zajedno sa svojim potpuno električnim verzijama dostupnim od 2024., također će doći iz Rumunjske.