

Predsjednik Toyote Akio Toyoda rekao je da se boji da će vladini propisi od automobila stvoriti ‘cvijet na visokom nivou’ – izvan dosega prosječne osobe. Čelnik Motor Corp-a kritizirao je ono što je opisao kao prekomjernu halabuku nad električnim vozilima, rekavši kako zagovornici nisu uzeli u obzir ugljik koji se emitira proizvodnjom električne energije i troškove tranzicije u EV.
Infrastruktura potrebna za podršku floti koja se u cijelosti sastoji od električnih vozila koštala bi Japan između 14 bilijuna i 37 bilijuna funti, što je ekvivalent od 135 do 358 milijardi dolara, rekao je. Također je istaknuo da ako će Japan prenagliti u zabrani automobila na benzinski pogon, “trenutni će poslovni model automobilske industrije propasti”, uzrokujući gubitak milijuna radnih mjesta.
S modelima poput Priusa, Toyota je lider u hibridnim automobilima, koji kombiniraju benzinski motor s električnim motorom i mogu se puniti na tradicionalnim benzinskim postajama. Toyota tako još ne razmišlja o stvaranju potpuno električnih automobila, dapače strogi je pobornik ideje o masovnom globalnom prebacivanju proizvodnje, iako ima model koji koristi gorivne članke na vodik.