Zajedničko ulaganje Bugatti-Rimac
Volkswagenova marka Bugatti mora se riješiti monstruoznih motora s ogromnim CO2 emisijama i krenuti prema električnom pogonu. Pomoći će naš Rimac koji je upravo predstavio svoj 'hipercar' Neveru
Rimac drži 55 posto većine u zajedničkom ulaganju, dok će Porsche dobiti preostalih 45 posto. Istodobno, izvorne tvrtke Rimac Automobili i Bugatti Automobiles ostat će potpuno neovisne – Porsche sada ima 24 posto udjela u Rimac Automobilima. Tvrtka sa sjedištem u Stuttgartu ulaže u Rimac od 2018. godine i postupno je povećavala svoj udio. Međutim, osnivač Mate Rimac nema na umu potpuno preuzimanje, jer neke tehnologije koje su razvili njegovi inženjeri također stavlja na raspolaganje drugim kupcima.
Šef Porschea Oliver Blume zadovoljan je spajanjem marki Bugatti i Rimac, ističući da Bugatti ima snažnu stručnost u poslu s hiper automobilima i da je Rimac tamo s velikom inovativnom snagom na polju elektromobilnosti. Bugatti je tradicionalna marka koja ima bazu vjernih kupaca i svjetsku distribucijsku mrežu, naglašava Blume. Rimac ne doprinosi samo tehnologiji, već i novim načinima razmišljanja.
Izvršni direktor Rimac novo zajedničko ulaganje vidi kao podizanje njegove tvrtke na potpuno novu razinu. Svoju tvrtku vidi kao pionira u industriji električnih tehnologija, a partnera Bugattija kao tvrtku s više od stoljeća iskustva u razvoju vozila vrhunske klase. Više od 100 godina iskustva u stvaranju automobila je bez sumnje za nakloniti se, ali ovo je jedno od najuzbudljivijih udruživanja u automobilskoj industriji u posljednje vrijeme upravo zbog višestrukog oživljavanja francuske marke. Bugatti i Rimac nastavljaju kao zasebni brendovi, zadržavaju postojeće proizvodne pogone i kanale distribucije, dok će sjedište i sav razvoj za oba brenda biti u Hrvatskoj.