

Prvi korak tvrtke bio je pružanje mogućnosti povezivanja automobilima, strojevima, zgradama i milijunima drugih svakodnevnih predmeta. Bosch je samo u 2018. prodao 52 milijuna proizvoda s pristupom internetu, što je za više od trećine više nego lani. Tvrtka je uporabom svoje platforme otvorenog koda Bosch IoT Suite već povezala više od 10 milijuna uređaja raznih proizvođača.
Bosch sada surađuje s partnerima da bi omogućio međusobno djelovanje i komunikaciju navedenim stvarima u vlastitim ekosustavima. Vodeći dobavljač tehnologije i usluga ljudima nudi priliku da zavire u budućnost povezane mobilnosti, industrije i života na konferenciji Bosch ConnectedWorld 2019. (BCW19) u Berlinu, industrijskom skupu sa sloganom „Od interneta stvari do ekonomije stvari.”
Nakon Interneta stvari I velikog interesa za navedene tehnologije Bosch uvodi „ekonomiju stvari” (eng. economy of things), koja će omogućiti stvarima da neovisno komuniciraju s drugim povezanim stvarima i čak da samostalno sklapaju pametne ugovore. Na primjer, u domeni mobilnosti ovo bi moglo pomoći ubrzati rutinske postupke u automobilima. I to bi moglo rezultirati raznim vrstama usluga kao što je automatsko naplaćivanje cestarina, parkiranja i uporabe postaja za napajanje vlasnicima vozila.
Bosch surađuje s dobavljačem energije EnBW na izradi prototipa koji upotrebljava tehnologiju povezanih blokova za poboljšanje postupka punjenja električnih automobila. Cilj je pojednostavniti i prilagoditi cijeli postupak potrebama kupaca tako da mogu odabrati, rezervirati i platiti usluge punjenja na njima prihvatljiv način.
Na primjer, operater bi mogao kombinirati softver koji je razvio Bosch za automobile s pametnim upraviteljem postajama za napajanje da bi kupcima ponudio transparentne cjenovne modele s mogućnostima koje se mijenjaju u stvarnom vremenu u skladu s dostupnošću postaja za napajanje i zelene električne energije dobivene iz obnovljivih izvora energije. Cjelokupnu transakciju – rezervaciju i plaćanje – čini automatizirana operacija tehnologije povezanih blokova. U navedenu uslugu mogu se uključiti i druge preferencije korisnika. Na primjer, korisnik koji ima malu djecu i voli kavu mogao bi odabrati postaju za napajanje s igralištem i kafićima u blizini. U tijeku su početna testiranja ovog novog sustava.
Bosch i Siemens zajedno razvijaju drugu aplikaciju, pametni sustav za upravljanje parkiranjem na temelju tehnologije povezanih blokova. U budućnosti će DLT uvelike olakšati parkiranje. Automobili će izravno komunicirati s parkiralištima u svojoj blizini i dogovarati najbolje uvjete. Čim automobil priđe ulazu odabrane parkirališne garaže, identificirat će se kod rampe na ulazu, koji će se zatim podignuti a da vozač ne treba uzeti kartu iz automata.
Vozač će također moći napustiti parkirališnu garažu bez poteškoća jer će vozilo komunicirati s branikom na izlazu i podmiriti naknadu za parkiranje virtualnom transakcijom. Vozači više neće morati imati spreman sitan novac niti će se morati brinuti o tome hoće li izgubiti parkirališnu kartu. Navedene su tvrtke ugradile prototip u Boschevu istraživačkom kampusu u Renningenu i Siemensovu kampusu u Münchenu.
Distribuirane strukture na internetu čine jezgru DLT-a. Umjesto toga da nekolicina pružatelja platformi pohranjuje podatke u svojim podatkovnim centrima, oni su raspodijeljeni na brojnim poslužiteljima. „Da bismo izgradili povjerenje u digitalne ekosustave, potrebne su nam otvorene platforme i internet koji pripada svima”, rekao je Denner. To će uistinu koristiti ljudima.
Ako su korisnici „zarobljeni”, pružatelj mrežne platforme može mijenjati uvjete uporabe kako i kada mu se prohtije. Kad korisnici prestanu biti ovisni o velikim internetskim igračima, neće više morati bespogovorno prihvaćati takve promjene.
„Gradimo povjerenje u internetske platforme s navedenim distribuiranim strukturama. One omogućuju sudjelovanje većeg broja igrača”, rekao je član Boscheva upravnog odbora i glavni digitalni direktor / glavni tehnološki direktor dr. Michael Bolle. Distribuirane platforme kojima upravlja ekosustav koji obuhvaća brojne ravnopravne partnere također su bolje zaštićene od vanjskih napada.