Jura se fura na Dakar Classic 2025.
Juraj Šebalj i Siniša Crnojević službeno su predstavili automobil i sponzore s kojim idu na Dakar Classic 2025.
Posada Šebalj-Crnojević natjecat će se na predstojećem reliju Dakar Classic. Vozit će posebno pripremljenu Toyotu Land Cruiser linije 70 iz 1988. godine, a koja je nabavljena isključivo za ovu utrku. Auto je pripremljen po specifikaciji Dakar Classica, što znači da je ugrađen roll-bar i sigurnosna oprema, ovjes je čvršći, a snaga je dignuta na 170 KS. Cruiser leži na 15-inčnim gumama General Tires Grabber X3. Nakon prošlogodišnjeg 10. mjesta u ukupnom redoslijedu Dakar Classica, Šebalj i Crnojević ne kriju ambiciju ostvariti još bolji rezultat, a niti podij nije isključen.
“Za ovo se spremamo skoro čitavu godinu. Pažljivo sam birao s kojim autom ćemo na Dakar ove godine i odluka je pala da uzmem Land Cruisera od timskog kolege Paola Bedeschija. Ovaj model Land Cruisera je robustan i izdržljiv i to nam je najvažnije na ovom natjecanju. Siniša i ja smo nedavno napravili jedno probno natjecanje – Panda Raid – proveli smo 10 dana u pustinji, uigravali se kao posada i vjerujem da smo spremni.” – rekao je Šebalj pred okupljenim gostima, uzvanicima, kolegama…
Crnojević je dodao – “Meni je ovo prvi Dakar. I ja i Jura imamo dosta iskustva s relijaških staza koje će nam svakako pomoći, no pustinja je nešto novo, naročito meni. To je jedan sjajan izazov i jedva čekam. Treniramo fizički, vježbamo rukovanje s navigacijskim uređajima, kamping opremom, alatom, uzimamo čak i svoju hranu, te predviđamo obroke… Po pitanju planiranja, ovo je najkompliciranije natjecanje do sada.”
Rally počinje 3. siječnja, vozi se u Saudijskoj Arabiji, a organizator je najavio još više dina nego prošlih godina. Novost su dvije maratonske etape koje će trajati 48 sati, start je na obali Crvenog mora, a vozi sve do grada Shubaytaha blizu Perzijskog zaljeva. Dakar je dugačak oko 7000 km, a u Classic kategoriji se očekuje 100 posada. Šebalj i Crnojević su odabrali španjolski tim TH Trucks koji će im pružati tehničku i logističku pomoć.
Dizajn automobila, iza kojeg stoji tvrtka Zunart inspiriran je ljepotom hrvatskih otoka. Na haubi se nalazi Vis, s boka Lastovo, Vir i Korčula, dok stražnji dio prikazuje Brač i Hvar. Naše dečke su podržali i brojni sponzori: INA, Toyota, energetski napitak Gameboost, General Tire, Podravka, Datacol, Ferratum, Soltiq, Speed Fit, Decathlon, Onako, Zunart i Zagreb Folije.
Posada je osmislila i nove marketinške ideje, a Šebalj je zaključno sve skupa pojasnio: “Naša posada napravila je i akciju ‘kumovi s krova’ gdje je dala široj javnosti da sudjeluje postavljanjem svojih naljepnica na krov. Akcija je odlična, pola krova je već popunjeno. Ovo je način da svatko – barem duhom ode s nama na Dakar. U ovom trenutku je skoro 300 ljudi nalijepilo svoje naljepnice, slike i poruke podrške, te su ‘kumovi’ uz sponzore odlično popunili naš budget! Zahvalan sam svima. Definitivno u pustinji nećemo biti sami.”
Naravno, i Auto motor i sport će redovno pratiti dogodovštine našeg tima i o tome izvještavati, kako u tiskanom izdanju tako i na web stranici.