Gradski hibrid MG3 Hybrid+ već od 20.990 eura
Bogata oprema i učinkovita hibridna tehnologija u kombinaciji s atraktivnom cijenom glavni su aduti novog gradskog MG-a koji s trona želi svrgnuti Toyotu Yaris Hybrid
MG u gradskoj klasi već nekoliko generacija nudi model MG3 no prva se generacija na bazi Rovera Streetwise nudila samo u Kini (2008.-2011.) dok je druga (2013.-2024.), znatno modernija nastala na SAIC platformi matične kompanije, na Starom kontinentu bila rezervirana isključivo za tržište Velike Britanije. Treća generacija sada napokon stiže i na ostala europska tržišta, a MG ga najprije predstavlja u takozvanoj full (punoj) hibridnoj varijanti. MG3 Hybrid+, kako mu glasi puni naziv, u dužinu mjeri 411 cm dok je razmak između osovina solidnih 257 cm. U usporedbi s, još uvijek relativno rijetkom, hibridnom konkurencijom (Yaris, Peugeot 208..) tek Renault Clio nudi nešto veći međuosovinski razmak (+1,3 cm). Što se prtljažnika tiče, na raspolaganju su 293 l odnosno 1037 l sa spuštenim naslonima.
Hibrid sa stavom
Kineska tvrtka u vlasništvu britanske marke puno je truda uložila u razvoj hibridnog pogona, a sve s ciljem kako bi nadmašili trenutnog „lieblinga“, istina prodajno skromne gradsko hibridne klase, Toyotu Yaris. MG3 Hybrid+ stoga koristi kombinaciju atmosferskog 1.5-litrenog benzinca (102 KS/250 Nm), e-motora snage 100 kW (250 Nm) i integriranog starter-generatora sa 45 kW (60 Nm) za ukupnu snagu od 195 KS (143 kW) i čak 425 Nm. Moment se na prednje kotače prenosi uz pomoć novo razvijenog 3-stupanjskog CVT mjenjača što je dovoljno za 8,0 s do 100 km/h i maksimalnih 170 km/h. Start je stoga uvijek električan, ali i vožnja na struju do 30 km/h kada se po potrebi uključuje benzinac koji u svojstvu generatora puni bateriju do 50 km/h. Nakon toga se serijski hibridni sustav pretvara u paralelni pa motor može i izravno pogoniti prednje kotače. Da bi MG3 mogao i do 60 km/h voziti isključivo na struju, odnosno postići što nižu potrošnju (4,4 l/100 km WLTP), ugrađena je do sada najveća litij-ionska baterija (NMC) u B-segmentu kapaciteta 1,83 kWh. Usporedbe radi, hibridni Yaris nudi 0,73, a Clio 1,2 kWh.
Pitanje cijene
Kao što je napravio pomutnju s ponudom gradskog SUV-a MG ZS s početnom cijenom ispod 17.000 eura, jednako cjenovno atraktivno MG pozicionira i svoj gradski hibrid s početnih 20.990 eura. Konkurencija, u pravilu ne toliko raskošno opremljena, kreće od 21.500 eura (Toyota Yaris HEV) ili 26.990 eura (Renault Clio E-Tech). Oprema se dijeli u tri razine, a već početna Standard nudi automatsku klimu, stražnju kameru sa sentorima, 7“ digitalne instrumente i 10,25“ multimediju, ali i MG Pilot sustav pomoći s navigacijom i adaptivnim tempomatom. Naravno, omogućena je puna povezivost (Andriod Auto i Apple CarPlay), a dodatno je tu i MG iSmart (Lite) aplikacija putom koje na zaslonu mobitela možete provjeriti stanje baterije, zaključati/otključati vozilo, pronaći ga na mapi i slično. Nažalost, MG ne predviđa pojedinačne nadoplate pa recimo ostajete na 15-colnim čeličnim kotačima ili bez stražnjih brisača. Za to, ali i još puno drugih stvari (16“ alu naplatci, Keyless Entry, 6 zvučnika, ventilacija straga…), potrebno je izdvojiti 22.490 eura u sklopu opreme Comfort. Luxury od 23.990 eura s LED farovima, sustavom kamera od 360 stupnjeva, grijanim prednjim sjedalima (djelomično od umjetne kože) i upravljačem, senzorima za kišu te znatno naprednijim MG Pilot sustavom predstavlja apsolutni vrh. U ponudi je ukupno sedam boja karoserije, a osim pastelno žute koja dolazi serijski, za sve ostale nadoplata iznosi 500 eura. Jamstvo kao i za ostala MG vozila iznosi 7 godina ili 150 tisuća kilometara.