U studenom najpopularniji model T-Cross, a marka Škoda

U studenom je najprodavaniji novi automobila bio VW T-Cross, Škoda je i dalje najpopularnija marka na hrvatskom tržištu. Suzuki tradicionalno odličan, peti u poretku kada su u pitanju privatni kupci

Prošle je godine Škoda bila najprodavanija marka u Hrvatskoj, a kako je ove godine do početka prosinca prodala više novih (8797) automobila nego prošle godine (8412), na najboljem je putu da još jednu godinu završi na vrhu ljestvice. Neosporni bestseler HR tržišta je Škoda Octavija no u studenom je čak i ona morala ustuknuti pred pojedinačno najprodavanijim VW T-Crossom. Volkswagen je ujedno i druga najprodavanija marka, a kako i Škoda, s okruglih 8000 prodanih, mjesec prije kraja godine je premašio prošlogodišnje brojke (7417).

Posljedično, tržište je raslo i ove godine (64.934 vs 60.134) pa treba vidjeti hoće li se i probiti granica od 70.000 novoprodanih na kraju godine. Skok u odnosu na prošlu godinu čini Opel koji se sa šeste pozicije popeo na treće mjesto, a vidjet ćemo hoće li odoljeti Renaultu koji ga prati u stopu. Mjesto u top 5 zaokružuje marka kojoj su tradicionalno naklonjeni privatni kupci – Suzuki.

Uz iznimku spomenute Škode Octavije (189), među najprodavanijim modelima dominiraju SUV modeli. Pored VW T-Crossa (218), u studenom su se najbolje prodavali Suzuki Vitara (136) i Opel Mokka (130), a slijedi ih Opel Frontera (94). Tik iza su broj veći SUV-ovi, Hyundai Tucson i VW Tiguan (oba 92) dok Top 10 zaokružuju Škoda Scala i VW T-Roc s po 80 prodanih. Zanimljivo, općenito dobrom prodajom mogu se pohvaliti premium marke poput Audija na 10. mjestu (2517 prodanih) i BMW-a odmah iza (2298) dok je Mercedes 16. s 1222 prodana.

Kinezi? Najbolje kotira Geely (18.) s 861 prodanim, MG sa 731 novim vozilom te Forthing s 406 komada. BYD (303) se prodavala bolje od Tesle (269) no ta bi razlika mogla biti i veća kada se počnu realizirati nedavno završene subvencije za kupnju električnih modela. Na kraju recimo i to da su u studenom registrirana i četiri Xpenga te po jedan Cadillac i Pininfarina.