Premijera nove Iveco game u Hrvatskoj

Iveco i ovlašteni dealer Benussi predstavili su na ekskluzivnom događaju u Motovunu nove modele i usluge Iveco - moderna rješenja za učinkovito prijevozničko poslovanje

Po prvi put u svojoj gotovo 50-godišnjoj povijesti, Iveco je obnovio cijelu gamu gotovo istovremeno – od lakog Daily preko modela u srednjoj kategoriji EuroCargo pa sve do teških kamiona S-Way, X-Way i T-Way. Ovaj jedinstveni projekt pod motom „IVECO vodi put promjena“ pokrenut je još 2019. godine i u njega je uloženo više od milijardu eura. U razvoju svoje nove i najsuvremenije ponude, IVECO se usredotočio na četiri glavna stupa -poslovna učinkovitost, udobnost vozača, održivost i povezanost. Sve inovacije i nove funkcije uvedene u obnovljenu ponudu razvijene su u skladu s poslovanjem kupaca i imaju za cilj učiniti rad vozača ugodnijim i lakšim. Inovacije pokrivaju sve sustave vozila. Poboljšanja počinju od pogonskog sklopa uvođenjem potpuno novog vrhunskog motora u segmentu teških kamiona i proširuju se na ergonomiju uvođenjem značajki usmjerenih na vozača koje uključuju napredno sučelje čovjek-stroj i poboljšanu integraciju tehnologija za sigurniju vožnju. Tijekom događanja sudionici su imali priliku upoznati izbliza s četiri različita modela iz novog asortimana – niskim tegljačem Iveco S-Way 4×2 s novim motorom Cursor xC13 i zračnim ovjesom, novim modelom Daily u kombi i šasija varijanti do 3,5 tone, s automatskim mjenjačem i motorima snage 156 KS i 136 KS te jednostrukim pogonskim kotačima na stražnjoj osovini i modelom Eurocargo ML140E s motorom snage 250 KS.

Iveco S-Way predvodi promjene

Iveco S-Way, kao i X-Way i T-Way dolazi s novim motorom 13-litrenim Cursor xC13. Šestcilindarski redni dizel najavljen je kao multifuel jer uz odgovarajuce izmjene moze raditi s metanom i vodikom te njihovim biovarijantama. U nama najinteresantnijoj dizel izvedbi, Cursor xC13, nudi 2 % više snage i 12 % više okretnog momenta od prethodnika, Cursora C13. S pogonom na plin, učinkovitost je i veća – 9 odnosno 10 posto. Istovremeno, potrošnja goriva smanjena je za 7 do 8 % dok je snaga kočenja motora povećana za 29 – 30 %. Sve to rezultat je i oko 10 posto manje mase novog pogonskog agregata koji ima najveću snagu od 580 KS. Traxon 12 Generation 2 automatizirani mjenjač s 12 brzina i tri moguće postavke pogonskog sklopa također doprinosi učinkovitosti pogonskog sklopa. Unutrašnjost modela S-Way, kao i X-Way i T-Way potpuno je redizajnirana i potpuno digitalna – nova nadzorna ploča, nova digitalna ploča s instrumentima, novi zaslon osjetljiv na dodir na središnjoj konzoli, nova sjedala i novi okviri vrata kao i puno novog skladišnog prostora.

Iveco Daily – bestseler s mnogo inovacija

Nova generacija bestselera Dailyja opremljena je novom nadzornom pločom spremnom za korištenje, dizajniranom s vozačem na umu za maksimalnu udobnost. Novo je i sučelje čovjek-stroj (HMI) s digitalnom instrument pločom od 10,25 inča kao standardnom opremom. Poboljšanja kao što je Keyless Entry & Go, dizajnirana su za urbanu distribuciju i širok raspon usluga podižu novu razinu poslovne produktivnosti. Nove značajke povezivanja usmjerene na kupca kao što su daljinski upravljači i postavke profila nude vozačima i vlasnicima voznih parkova veću učinkovitost i praktično svakodnevno iskustvo. Novi napredni sustavi pomoći vozaču (ADAS) nadilaze regulatorne zahtjeve i nude zaštitu za ranjive sudionike u prometu i razinu 2 autonomne vožnje. Daily je jedini laki kamion s nadogradnjom na šasiji koji ispunjava nove GSR-B zahtjeve u kategoriji do 3,5 tone. Daily također nikada nije bio ekološki prihvatljiviji s pogonima od bio CNG motora do električnih verzija. Primjerice, električni eDaily sada može biti opremljen s 4 paketa baterija (148 kWh) koji osiguravaju doseg do 240 km u izvedbi šasije s kabinom uz najveću dopuštenu masu do 7,2 tone. Električni priključak ePTO na eDaily osigurava 50 kW snage za sve posebne primjene.

Iveco Service Solutions – nikad učinkovitije poslovanje

Važan dio premijere i obnove cjelokupne Iveco palete su inovativne usluge pod nazivom Iveco Service Solutions. Riječ je o portfelju postprodajnih usluga i proizvoda koji se neprestano širi i koji korisnicima omogućuje učinkovito vođenje poslovanja uz povećanje konkurentnosti, profitabilnosti i održivosti. Modularni pristup uslugama omogućuje kupcima da odaberu točno one koje najbolje odgovaraju njihovim poslovnim ciljevima i operativnim zahtjevima. Mnoge nove digitalne usluge dostupne su putem IVECO ON korisničkog portala i IVECO Drivers’ Apps.

Iveco usluge ne samo da podržavaju poslovanje kupaca, već također uključuju niz značajki usmjerenih na vozača dizajniranih da se brinu o njihovoj udobnosti i dobrobiti na cesti. Razvijen je niz novih digitalnih usluga koje poboljšavaju život i rad vozača u vozilu i omogućuju upraviteljima voznog parka da učinkovito upravlja svojim voznim parkom, produljuje vrijeme rada vozila i poboljšava sigurnost vozača.

Što kupac dobiva sa svakim kupljenim vozilom iz nove serije Iveco 2024?

Sa svakim vozilom iz nove serije vozila 2024. naručenim do kraja godine, Iveco daje mogućnost aktivacije 5 godina besplatnog pristupa sljedećim digitalnim uslugama:

  • PROAKTIVNI NADZOR VOZILA – ova usluga kontinuirano prati performanse vozila i obavještava kupca ako je potrebno planirati ili optimizirati raspored servisa vozila. Kada postoje bilo kakva odstupanja u performansama koja bi mogla dovesti do kvara, IVECO Customer Uptime Center i IVECO servisne točke proaktivno prate performanse vozila i komuniciraju s klijentima kako bi ih obavijestili ako je potrebno planirati prekid rada kako bi se spriječila šteta.
  • Usluga DALJINSKE POMOĆI – ova usluga (Remote Assistance Service – RAS) eliminira potrebu za provođenjem dijagnostike vozila u radionici, smanjujući zastoj vozila i čineći upravljanje popravkom učinkovitijim. Također omogućuje trgovcu da kontaktira vozilo u slučaju kvara. Trgovac može otkloniti probleme na daljinu gdje je to moguće. U slučaju mehaničkih problema, prodavač može unaprijed naručiti potrebne dijelove i dogovoriti s kupcem odgovarajući odlazak u radionicu.
  • Usluga OVER THE AIR – ova usluga ažurira softver na daljinu, osiguravajući da je automobil uvijek s najnovijim softverom iu najboljem stanju bez zaustavljanja na servisu.
  • PROAKTIVNA I PREDIKTIVNA ANALIZA – zahvaljujući svojoj tehničkoj stručnosti i naprednoj tehnologiji strojnog učenja, Iveco nastavlja razvijati algoritme koji pružaju informacije o stanju kamiona. Ove analize koristi Iveco Customer Performance Center za prepoznavanje odstupanja u performansama vozila i odmah obavještavanje kupaca i prodajne mreže. Iveco je s novom ponudom razvio algoritme koji mogu prepoznati mnogo ranije skrivene obrasce ponašanja vozila i puno točnije predvidjeti pojavu kvarova. Današnja prediktivna analiza pokriva motor, sustave za naknadnu obradu ispušnih plinova, performanse kočnica i spojke, bateriju.