Potpuna obnova Iveco game

Iveco je investirao čak milijardu eura na obnovu svih svojih proizvoda. Promjene između ostalog uključuju novi dizelski motor Cursor 13 s potrošnjom manjom i do 10 posto, opsežan redizajn modela Eurocargo kao i dostavnog modela Daily, novi logo, ali i još puno toga. Premijeru je imao i prvi električno-baterijski tegljač za duge pruge

Za razliku od svojih konkurencije, Iveco ne stavlja sve karte na električni pogon uz neizostavno koketiranje s vodikom kao dugoprugaškom alternativom. Umjesto toga, Talijani naglašavaju kako slijede jasnu strategiju multienergetskih pogona. Tijekom protekle četiri godine tvrtka se usredotočila na predviđanje razvoja na tržištu te uložila je velika sredstva u razvoj budućih pogona. Ukupni izdaci tako su iznosili više od milijardu eura što je ujedno i najveća investicija u povijesti tvrtke. Kako naglašavaju, kupcima je važno ponuditi održiva, ali istovremeno i učinkovita rješenja koja zadovoljavaju sve njihove poslovne zahtjeve. Naravno, to uključuje i elektromobilnost sa središtem u njemačkom gradu Ulmu. Sveobuhvatna obnova je popraćena i predstavljanjem električnog tegljača namijenjenog za teški segment. Heavy BEV s dometom do 500 kilometara bit će poznat pod imenom Iveco S-eWay.

Baterijsko-električna varijanta nosi ime Iveco S-eWay. Uz kapacitet baterija od 738 kWh doseg iznosi oko 500 km

Najprikladnije tehnologije za potrebe kupaca

Težnja za promjenama posao je s punim radnim vremenom kojemu smo posvetili sve svoje resurse tijekom posljednje četiri godine,” naglašava Luca Sra, predsjednik odjela kamiona Iveco grupe. “U 2019. započeli smo novo putovanje i pokrenuli duboku evoluciju u Ivecu, stavljajući kupca u središte i prilagođavajući našu ponudu njihovim potrebama tijekom životnog ciklusa vozila i izvan njega. Radili smo naporno i brzo uz zahvalu za povjerenjem naših kupaca. Danas otvaramo novo poglavlje naše povijesti. Uvođenjem modela za 2024. godinu pokazujemo da neprestano idemo naprijed, potpuno posvećeni našim kupcima i podupirući njihov uspjeh ekosustavom mobilnosti od 360 stupnjeva koji bira najprikladnije tehnologije za njihove potrebe u svim segmentima te uz sveobuhvatnu potporu naših servisnih usluga.”

Promjene uključuju i suradnju s grupom Metalica uz odgovarajuću posebnu seriju tegljača

Stiže struja, ali i štedljiviji dizel


Optimizacije koje idu ruku pod ruku s ovim sveobuhvatnim potezom uključuju područja kao što su pogonski sustav s uvođenjem najsuvremenijeg motora u teškom segmentu i ergonomija s uvođenjem usmjerenosti na vozača i funkcionalnosti na razini osobnih automobila pa sve do unaprijeđene tehnologije za sigurniju vožnju. Što se pogona tiče, cilj je omogućiti kupcima izbor između tehnologija koje najbolje odgovaraju njihovim zahtjevima. S jedne strane, razvijene su električne inačice za teške i lake serije, ali su u isto vrijeme vozila na dizel i plin također dodatno poboljšana, uključujući i njihovu ekološku prihvatljivost.

Novi S-Way karakterizira redizajnirana maska, ali i novi motor Cursor XC13 koji donosi bolje performanse
Kamere umjesto retrovizora značajno poboljšavaju aerodinamiku kamiona

Tako novi dizel XC 13 Cursor u odnosu na prethodnika donosi više snage (460, 500, 540 i 580 KS) i momenta što omogućuje kombinacije s osovinama viših prijenosnih omjera (2,17:1 i 2,06:1). Istovremeno, za 10 posto je smanjena masa dok motorna kočnica nudi znatno veću snagu (530 kW) što kod pojedinih aplikacija može zamijeniti i ulogu retardera. Također, varijanta s prirodnim plinom se sada nudi u varijanti snage od 500 KS i 2200 Nm okretnog momenta. Novi Iveco S-Way bit će dostupan i sa sustavom kamera umjesto retrovizora, a sve te mejer u konačnici donose i do 10 posto manju potrošnju nego usporedivi prethodnik.

Iveco Eurocargo je dobio opciju učinkovitog ZF-automatskog mjenjača

U srednjoj klasi, model Eurocargo isto tako donosi obilje promjena te jedini u klasi nudi opciju motora na prirodni plin (Tector 7 280 KS/1000 Nm). Novosti uključuju opciju 8-stupanjskog ZF-automatika te PTO izvode na obje strane s maksimalnih 530 Nm momenta. U lakoj dostavnoj klasi gdje caruje model Daily novosti uključuju opsežan redizajn kabine, ali i opcije korištenja bez ključa (keyless) te optimizaciju varijanti s jednostrukim kotačima. Uz brojne nove sustave komfora i pomoći, Iveco je puno pažnje posvetio i servisnoj mreži odnosno uslugama koje bi neoperabilost vozila trebale svesti na minimum.

Novi logo

Iveco se želi i vizualno obnoviti kada je u pitanju sama marka, a to zorno dokazuje novi logo. “Moderna crna” stoga je namijenjena “izražavanju dinamičnosti i inovativnosti marke”. Bljesak svjetla u “Energy Blue” plavoj boji koji sada krasi sredinu loga s druge strane predstavlja vezu između tradicije i budućnosti.

Upečatljiv novi logo