Tko zanemaruje tehnologiju ne igra za raju, a evo kako će Suzuki igrati 2020.
Svi strahuju od predstojećih poskupljenja na račun stroge WLTP-regulative. No, rješenja će se pronaći, a evo kako se spremio Suzuki s novim modelima za 2020.
Nije neka vijest, ali tko maksimalno ne snizi CO2 u narednoj godini neće se lijepo provesti. Jer, još ove godine dozvoljeno je obračunavati PPMV po koleriranom NEDC-izračunu emisije CO2, dok će od sljedeće godine svi morati početi računati s emisijom dobivenom po WLTP-u koja otkriva, pogađate, još više grama po kilometru.
Suzukijevi modeli postati će čišći, taman toliko da cijena ostane otprilike ista
Emisije su po WLTP-u u odnosu na NEDC-ciklus više kojih 20-ak posto, ako smijemo odokativno procjenjivati i zbog toga će cijena novih modela koji ne postanu čišći itekako porasti. Koliko? Generalno se ne može odgovoriti, ali za svaki gram CO2 koji premašuje 95 g/km cijena će narasti za 95 eura, što će se još kasnije množiti s indeksom mase vozila i naprednom tehnološkom opremom.
Osim tehnologije Suzuki će se “spojiti” i s Toyotom, pa Corollu prodavati pod nazivom Liana
Uglavnom, na vozilo koje će u emisiji plinova u ispuhu imati 105 g, na osnovnu cijenu, pored davanja vezanog na cijenu, proizvođač će morati platiti oko 950 eura CO2-takse.
Nije čudno što će stoga Suzuki tijekom 2020. godine svoja tri najpopularnija modela (Swift, Vitara i S-Cross) opremiti mild-hibridnom tehnologijom. S njome će emisiju CO2 smanjiti za 20 posto, a potrošnju za oko 15 posto – navodi proizvođač.
S novom tehnologijom Vitara ne bi trebala (puno) poskupiti, a ići će bolje i trošiti manje
Kao što već možete vidjeti u ponudi više nema zanimljivog 1,0-trocilindarskog turbobenzinca, a prava zvijezda postat će 1,4-litreni K14D BoosterJet obogaćen mild-hibridnom tehnologijom. To znači da će sustav dobiti starter generator i 12/48V (DC/DC) konverter.
Swift i S-Cross, baš kao i Vitara, uz 15 kg mase novog sustava samo će profitirati
Generator će opsluživati niskonaponske komponente poput klime, multimedije i svjetala, ali će i pokretati samo vozilo. Jer, svaki će Suzuki biti opremljen litij-ionskom baterijom, koju će samostalno obnavljati, i u kojoj će biti dovoljno snage da generator maksimalno produži start-stop funkciju, odnosno da samostalno tjera auto do brzina od 16 km/h ili pri 1000 okretaja.
Iako zvuči mizerno takva pomoć benzinskom turbo-agregatu obujma 1,4-litre okretni moment podići će na 235 Nm pri 2000 okretaja, te će značajno sniziti potrošnju jer upravo pri samom startu vozila najviše troše. Prve modele možemo očekivati na salonu automobila u Ženevi, a dolazak je predviđen za drugu polovicu godine. Odnosno, očigledno je da će Suzuki i dalje igrati “za raju” s modelima koji sjajnog omjera uloženo-dobiveno.