![Image forPorsche Taycan u driftu 42,171 km](/wp-content/uploads/2020/11/Porsche-Taycan-Drift-Weltrekord-Hockenheim-169Gallery-f50ec246-1744357.jpg)
![Image forPorsche Taycan u driftu 42,171 km](/wp-content/uploads/2020/11/Porsche-Taycan-Drift-Weltrekord-Hockenheim-169Gallery-f50ec246-1744357.jpg)
Novi Porscheov model GT3 bliže je motorsportu nego ikad. Brutalna i tehnički savršena sportska zvjerka u opetovanim testiranjima radeći krugove na poznatoj stazi, vozila je ispod sedam minuta. Čak nije ni bilo potrebno organizirati poseban event obaranja rekorda, test vozač Lars Kern postigao je vrijeme tijekom završne faze finog podešavanja postavki automobila.
U stražnjici Porschea nalazi se 4,0-litreni motor s 510 KS koji GT3 daje monstruoznu živahnost, uz jasno gromku zvučnu kulisu. Snaga je dakle podignuta za 10 KS u odnosu na prethodnika, ali motor se i dalje ‘vrti’ do nevjerojatnih 9000 o/min. Šest cilindara daju najveći okretni moment od 470 Nm, a uz šestbrzinski ručni tu je i sedambrzinski PDK koji stupnjeve mijenja u milisekundi bez prekida isporuke snage. To znači da GT3 do 100 km/h stiže za 3,4 s, a 200 km/h će ‘uhvatiti’ za tek nešto više od 10 sekundi. Snaga se prenosi isključivo preko stražnje osovine.
Prvi puta je intenzivno preuređena s dvostrukim nosačima, isto kao što ima i pobjednik Le Mansa, model 911 RSR. Stražnja multilink osovina zahvaljujući dodatnim kugličnim ležajevima kotače bolje drži pri tlu i vodi ih kroz zavoje. Tu su i posebni amortizeri, a uz upravljanje svim kotačima, pri manjim brzinama do dva stupnja u suprotnom, a pri većim dva stupnja u istom smjeru kao i prednji kotači, GT3 nudi nevjerojatnu stabilnost u prolascima sporijih i bržih zavoja.
S promjerom od 408 mm umjesto 380, lagani kočioni diskovi na prednjoj osovini novog automobila znatno su veći od onih ugrađenih na posljednji GT3, a teže 17 posto manje. Porsche je sveobuhvatno optimizirao i težinu automobila – mnoge su komponente izrađene od ugljičnih vlakana, a sportski ispušni sustav od nehrđajućeg čelika lakši je nego kod prethodnika. Rezultat je omjer snage i težine 2,8 kg/KS, što je za automobil s ručnim mjenjačem sada još bliže razini čistokrvnog trkaćeg automobila. Smanjenju mase također je doprinijelo tijelo od aluminija i čelika, koje sada sadrži još veći udio materijala ojačanog karbonskim vlaknima (CFRP). Ovaj lagani kompozitni materijal koristi se i u poklopcu motora, i u stražnjem krilu i u spojleru, dok je krov na zahtjev dostupan i u CFRP-u.
Učinkovita aerodinamika novog 911 GT3 već je donijela pobjedu za 911 RSR Le Mans trkaći automobil. Novi 911 GT3 generira približno 50 posto više potisne snage u cjelini od svog prethodnika, čak i kod tvorničkih aerodinamičkih postavki. Potisna sila može se povećati za čak 150 posto pri 200 km/h, no to je rezervirano isključivo za vožnju stazom.