Ima li ova Manta budućnost?

Elektrificirani retro Opel u početku bi trebao samo skupljati lajkove na društvenim mrežama. No, kako vrijeme protječe sve se više čini mogućim da će od male serije zaživjeti nova Manta. Opelov je šef Michael Lohscheller, malo je reći, impresioniran

Opel Manta GSe Elektromod (2021.) puni je naziv projekta. Kad Pierre-Olivier Garcia govori o električnom modelu Opel Manta GSe, zvuči pomalo kao da još uvijek ne može vjerovati da se luda ideja zaista pretvorila u automobil. Čovjek radi u Opelovom dizajnerskom timu i zajedno s nekolicinom kolega imao je ideju: stari automobil, moderan pogon. Električan, naravno. I onda se rodilo ovo što možete vidjeti na fotografijama. Pomalo nostalgično, zar ne?

Prva Manta pojavila se na tržištu prije više od 50 godina i postala je ikona stila. Upravo zato je odabrana baš njena karoserija za najbolje od oba svijeta. Nova je Manta spremna za budućnost – električna je, ne šteti okolišu i puna je emocija.

Manta GSe impresivno pokazuje entuzijazam s kojim proizvodimo Opel automobile. Kombinacija je naše Opel tradicije i današnje posvećenosti mobilnosti bez emisija za poželjnu, održivu budućnost. Mnogi Opelovi modeli već su električni, a sada je to postala i legendarna Manta”, rekao je glavni izvršni direktor Opela Michael Lohscheller.

Elektromotor koji pokreće ovu Mantu ima 147 KS, 255 Nm okretnog momenta i bateriju kapaciteta 31 kWh. Punjenje se odvija na istosmjernom punjaču sa snagom od najviše 9 kW, tako da je za potpuno punjenje baterije potrebno četiri sata. Neslužbeno se komunicira doseg od 200 km. Unutrašnjost Mante potpuno je u retro stilu. Jedino što ukazuje da ne sjedate u običnu Mantu su digitalni kokpit iz Mokke i sportska sjedala iz Adama.

U interijeru ćemo naći još pregršt zanimljivih rješenja. Tu je primjerice glasni Marshallov zvučnik na koji se putnici spajaju putem bluetootha. Klizači nekoć zaduženi za ventilaciju sada su zaduženi za regulaciju snage rekuperacije baterije. S ručnim mjenjačem s četiri stupnja prijenosa možete po želji sami prebacivati ‘brzine’, iako kvačilo ne postoji, ili jednostavno ubaciti u četvrti stupanj i pustiti da automatika sama odrađuje posao.

Prednji i pogotovo stražnji farovi podjsećaju na neke prošle dane i naravno – u LED su tehnologiji. Između prednjih svjetala prostire se široki crni zaslon imena Pixel-Vizor, što omogućava da Manta komunicira s okolinom, ali samo kada vozilo miruje. ‘Čini se da Njemačka čeka novu Mantu!’ rekao je Lohscheller. Čeka se jedino pravorijek tržišnih agenata.