INA Rally Kumrovec 2019. – Program relija i karta za gledatelje
Početak nove automobilističke sezone u Hrvatskoj već tradicionalno je smješten u Hrvatsko zagorje. Dana 1. i 2. ožujka u Kumrovcu se održava reli koji jednostavno - ne smijete propustiti
Iako kalendarski još uvijek u zimi, rani termin u Kumrovec svake godine dovodi značajan broj stranih posada koje žele testirati svoje bolide prije početka nacionalnih prvenstava. Prošle godine snijeg i niske temperature nisu zaustavili organizatora, pristiglo je 40 posada iz sedam zemalja, ali i nekoliko tisuća gledatelja.
Troboj za pobjednika
Posljednje dvije godine slavio je Niki Mayr-Melnhof s Fordom Fiestom R5, koji je prošle sezone osvojio i naslov prvaka Austrije. Posebno bi zanimljiva trebala biti borba za pobjedu, jer su dolazak automobilima klase R5 ove godine najavili trostruki pobjednik Kumrovca Janos Szilagyi, aktualni dvostruki prvak Hrvatske Kriszitan Hideg, kao i prvak Slovenije Rok Turk.
Uzbuđenja ne bi smjelo nedostajati ni u ‘malim’ klasama, koje pogoduju vožnji uskim i zavojitim zagorskim cestama punim prijevoja. Koncept utrke je silom prilika novi. Dosadašnji legendarni kružni brzinac koji je prolazio kraj osnovne škole Josipa Broza, ne može se voziti zbog rekonstrukcije prometnice. No, organizatori iz AK Delta Sport pronašli su u blizini zamjensku lokaciju koja nudi slične čari kao i dosadašnji kumrovečki brzinski ispiti.
U petak, 1. ožujka voze se dva prologa na parkiralištu Termi Tuhelj, u poslijepodnevnim i večernjim satima, dok je u subotu na rasporedu šest brzinaca u Kumrovcu i Zagorskim Selima. Start i cilj zadržali su lokaciju u Muzeju Staro selo u samom središtu Kumrovca. Od dosadašnjih sedam izdanja kumrovečkog relija čak šest ih je organizirano kao sprint rally, s kraćim itinererom. Jedino 2013. je održan kao reli ‘punog profila’ sa 75 kilometara brzinaca. Ove godine Kumrovec će se ponovno voziti kao klasični reli, a posade će osvajati pune bodove. Hrvatsko prvenstvo tako je ostalo bez jedinog sprint rallyja. Budući da je pravilnik za 2019. izmijenjen pa umjesto dosadašnjeg koeficijenta 0,75 posada za završni sprint rally honorira sa skromnih 0,5, vjerojatno se više nitko neće upuštati u njegovu organizaciju.